« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

بخش کاربری

نام کاربری:
کلمه عبور:
 

جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت اول) | پرسش و پاسخ 26 دي 1401
جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت اول)
جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت اول)
با حضور شیخ محمد صالح انصاری و شیخ نادر بیگدلی
|بازديد:193 | | ادامه مطلب...


جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت دوم) | پرسش و پاسخ 26 دي 1401
جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت دوم)
جلسه پرسش و پاسخ مسائل بانوان (قسمت دوم)
با حضور شیخ محمد صالح انصاری و شیخ نادر بیگدلی
|بازديد:33 | | ادامه مطلب...


پنجمین جلسه پرسش و پاسخ | پرسش و پاسخ 4 ارديبهشت 1401
پنجمین جلسه پرسش و پاسخ
پنجمین جلسه پرسش و پاسخ
با حضور شیخ عبدالرحیم خطیبی حفظه الله
|بازديد:937 | | ادامه مطلب...


چهارمین جلسه پرسش و پاسخ | پرسش و پاسخ 31 فروردين 1401
چهارمین جلسه پرسش و پاسخ
چهارمین جلسه پرسش و پاسخ
با حضور شیخ عبدالرحیم خطیبی حفظه الله
|بازديد:216 | | ادامه مطلب...


سومین جلسه پرسش و پاسخ | پرسش و پاسخ 19 ارديبهشت 1400
سومین جلسه پرسش و پاسخ
سومین جلسه پرسش و پاسخ
با حضور شیخ عبدالرحیم خطیبی حفظه الله
|بازديد:328 | | ادامه مطلب...


دومین جلسه پرسش و پاسخ | پرسش و پاسخ 11 ارديبهشت 1400
دومین جلسه پرسش و پاسخ
دومین جلسه پرسش و پاسخ
با حضور شیخ عبدالرحیم خطیبی حفظه الله
|بازديد:600 | | ادامه مطلب...


اولین جلسه پرسش و پاسخ | پرسش و پاسخ 4 ارديبهشت 1400
اولین جلسه پرسش و پاسخ
اولین جلسه پرسش و پاسخ
با حضور شیخ محمد علی امینی حفظه الله
|بازديد:690 | | ادامه مطلب...


آیا محاسبات فلکی در اثبات هلال ماه حجت است؟ | پرسش و پاسخ 15 ارديبهشت 1398
آیا محاسبات فلکی در اثبات هلال ماه حجت است؟نصوص وارده صراحت بر رویت دارد که این خود به احتیاط نزدیکتر است و ذمه را بری می کند و موافق منطوق نصوص است اما محاسبات مفهوم نصوص است و نصوص آنرا رد نمی کنند لذا محاسبه بعد از رویت در درجه دوم قرار می گیرد و می تواند ملاکی برای اثبات شروع ماه قمری باشد اما نباید رویت را اهمال کرد ....
|بازديد:846 | | ادامه مطلب...

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت