« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

محکومیت حادثه تروريستي زاهدان توسط علمای اهل سنت | خبرها 26 تير 1389
نزدیک به 70 تن از علمای اهل سنت از مذاهب شافعی و حنفی سراسر کشور با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی زاهدان را که به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان به دست ایادی استکبار و مجریان طرحهای تفرقه افکن دشمنان منجر شد، محکوم کردند.

این گروه از روحانیان و علمای اهل سنت برای طی یک دوه آموزش تکمیلی سطح دو و سه کارشناسی و کارشناسی ارشد شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت درتهران به سر می برند.

به گزارش مدیریت ارتباطات دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت،در این بیانیه با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان از عاملان این حادثه خونین اعلام برائت و انزجار شده است.

بیانیه با تسلیت این مصیبت به محضر مقام معظم رهبری،ملت شهید پرور و خانوده های شهداو آسیب دیدگان این حادثه از مسوولان امر خواسته است با جدیت و هوشیاری عاملان این جنایت تروریستی را هرچه سریعتر شناسایی و به کیفر اعمال مجرمانه خودبرسانند.

بیانیه را علما و فضلایی از استانهای کردستان،کرمانشاه، سیستان و بلوچستان،آذربایجانغربی، فارس، هرمزگان،خراسان وگلستان تایید کرده اند.
بازديد:1517| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت