« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اولین دوره مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم | خبرها 15 تير 1393
اولین دوره مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم

مدیر ستاد خبری پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم امروز 15 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط قراخوان اولین دوره مسابقه قرائت قرآن‌کریم اظهار کرد: اولین دوره مسابقه قرائت قرآن کریم شامل قرائت ترتیل، قرائت تحقیق ویژه آقایان و بانوان همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در اولین دوره مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم تشریح کرد: افراد شرکت کننده بایستی ساکن قشم(جزایر قشم، هنگام، لارک و هرمز )باشند اما محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

اخگر با بیان اینکه مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم در دو گروه سنی برگزار می شود گفت: گروه سنی «الف» از 3 تا 16 سال ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق و همچنین گروه سنی «ب» از 16 سال به بالا قرائت ترتیل و قرائت تحقیق است.

وی با بیان اینکه علاقمندان در دو گروه سنی صرفا در یک دوره مجاز به شرکت در مسابقه می باشند گفت: علاقمندان جهت شرکت و ثبت نام در مسابقه می توانند تا 25 تیرماه 93 به دبیر خانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس مراجعه نمایند.

مدیر ستاد خبری پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم با اشاره به تاریخ و محل برگزاری مسابقات اظهار کرد: اولین دوره مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم 5 تا 3 شوال مصادف با 11 تا 09/05/93 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم می باشد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی به منظور مسابقه قرائت قرآن‌کریم در جشنواره قرآنی قشم در تاریخ 12/05/93 (6 شوال) در محل نمایشگاه برگزار می گردد گفت: از هر گروه سنی 8 نفر از آقایان انتخاب شده که در مراسم و محافل نمایشگاه به قرائت قرآن خواهند پر داخت.
بازديد:953| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت