« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اولین فرماندار اهل سنت در هرمزگان منصوب شد | خبرها 6 ارديبهشت 1393
برای نخستین بار در استان هرمزگان یک فرماندار اهل سنت در شهرستان بستک بنا بر پیشنهاد استاندار هرمزگان و با حکم وزیر کشور منصوب و معرفی شد.

طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، میرمرسل ایزدی‌پور به عنوان فرماندار شهرستان بستک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به سمت فرماندار شهرستان بستک منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

ایزدی‌پور از نیروهای متعهد اهل سنت استان و پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان جاسک در استان هرمزگان بود.

پیش از این استاندار هرمزگان گفته بود:

در شهرستان هایی که بیشترین جمعیت آن را اهل سنت تشکیل می‌دهند ،فرمانداران اهل سنت منصوب خواهند شد.
جاسم جادری در همایش طلایه داران تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشته بود: هموطنان اهل سنت نیز برای کشور دلسوز بوده و برای آبادانی آن تلاش می‌کنند.
بازديد:885| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت