« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

تولید بازی موهن به دین اسلام | خبرها 12 فروردين 1393
تولید بازی موهن به دین اسلام

چند تن از برنامه نویسان ژاپنی اخیراً یك بازی كامپیوتری طراحی و تولید كرده‌اند كه در آن به سمبل‌های دین اسلام اهانت شده است.

در مراحل مختلف بازی كامپیوتری "رزیدنت اویل" (شیطان ساكن) كه اخیراً توسط برنامه نویسان ژاپنی تولید و منتشر شده است، سمبل‌های دین اسلام مورد تمسخر و اهانت قرار گرفته است.

این بازی، از نوع بازی‌های خشن است كه فنون رزمی را مانند سایر بازی‌های كامپیوتری به نمایش گذاشته است. مراحل بازی نیز به گونه ای طراحی شده است كه برای عبور به مرحله بالاتر، باید به سمبل‌های دین اسلام اهانت كرد.

گفتنی است این بازی موهن به دین اسلام، برای دانلود به صورت رایگان در اختیار كاربران اینترنت قرار گرفته است و همین امر موجب خشم و غضب بسیاری از مسلمانان شده است.

بازی اکشن مذکور که در کشورهای عربی نیز منتشر گردید؛ باعث ناراحتی و خشم بسیاری از خانواده های مسلمان شد؛ زیرا برای پیروز شدن در بازی فرد باید قرآن را به زمین زده، از روی آن رد شود و به آن شلیک نماید ، همچنین ساختمانی که شباهت زیادی به مسجد النبی دارد را نیز تصرف کند. همچنین در بخشی از بازی ساختمانی همچون کعبه قرار داده شده که شخص باید به آن هجوم برده و شیطان های درون آن را بکشد. شرکت ژاپنی که مسوولین آن دانمارکی هستند و تمام فعالیت های انان را در راه تخریب چهره اسلام در ذهن عامه مردم و کودکان و افزایش دشمنی صورت می گیرد؛ تاکنون 30 میلیون نسخه از بازی را توزیع کرده که قابلیت پخش روی « پلی استیشن»، « اکس بوکس» و « ویندوز» را دارد. « ساندی یسری» از برنامه سازان اینترنتی تصریح کرد: این اولین بازی نیست که در راه اهانت به اسلام تهیه می شود؛ و راهی برای متوقف کردن انتشار آن ها وجود ندارد؛ بلکه تنها می توان با تهیه بازی های دیگری، مفهوم های غلط منتشر شده از اسلام را در ذهن کودکان تصحیح نمود.
بازديد:886| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت