« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

جشنواره"این فلسطین است" در دبی | خبرها 26 اسفند 1392
جشنواره"این فلسطین است" در دبی

این جشنواره به مدت یك هفته در شهر دبی برگزار شد و هنرمندان در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله نقاشی، موسیقی، تئاتر و شعر به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

در این جشنواره بالغ بر ۲۰۰اثر هنری با هدف معرفی و تبیین آرمان ملت فلسطین ارائه گردید كه با استقبال قابل توجه بازدیدكنندگان كشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی همراه بود.

بر اساس این گزارش از جمله آثار فاخر ارائه شده در نمایشگاه نقاشی، تصویر یك شتر باربر بود كه نمادی از كوچ اجباری ملت فلسطین از سرزمین خود می باشد.

............................
منبع: خبرگزاری تقریب
بازديد:910| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت