« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

فراخوان تظاهرات در سالروز اشغال بحرین | خبرها 23 اسفند 1392
فراخوان تظاهرات در سالروز اشغال بحرین

نیروهای سیاسی و انقلابی بحرین از مردم خواستند تا مخالفت خود با اشغالگری را از راه های مسالمت آمیز نشان دهند. گروه های بحرینی بر ادامه انقلاب تا تحقق تمام اهداف و اخراج نیروهای سعودی و عقب نشینی آخرین نظامی مزدور شورای همکاری خلیج فارس از بحرین تاکید کردند.

نیروهای انقلابی بحرین همچنین بر مقاومت در برابر اشغالگران سعودی با استفاده از تمامی راه ها و ابزارهای قانونی تاکید کردند و همزمان با سالروز اشغال کشورشان خواستار بستن تمام راه ها شدند.

در همین خصوص پژوهشگران در همایشی که برای بررسی اشغال بحرین در لندن پایتخت انگلیس برگزار شد، دخالت عربستان در بحرین را نقض آشکار قوانین بین المللی دانستند. همچنین سخنرانان در این همایش نیز تاکید کردند که عربستان اشغالگر، حکومت منامه را تشویق کرد تا اقدامات سرکوبگرایانه خود علیه تظاهرکنندگان مسالمت آمیز را تشدید کند.

در ۱۳ مارس ۲۰۱۱، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین، در این کشور حالت فوق العاده اعلام کرد و در ۱۴ مارس همان سال نیروهای سعودی و نیروهای سپر جزیره با تحریک آمریکا و چراغ سبز کاخ سفید، بحرین را اشغال کردند تا در این تهاجم انقلاب مردمی این کشور را ساقط کنند.

......................
منبع: العالم
بازديد:980| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت