« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

عربستان سعودی، قطر را تحریم می کند | خبرها 21 اسفند 1392
عربستان سعودی، قطر را تحریم می کند

در پی تصویب قانون جدید ضد تروریسم در عربستان، روابط این کشور و قطر به تیرگی گراییده و عربستان تهدید کرده است تحریم های هوایی، زمینی و دریایی علیه قطر اعمال خواهد کرد.

عربستان با تصویب قانون جدید ضدتروریسم، در واقع سیاست های بین المللی قطر را هدف قرار داده است و نخستین خواسته عربستان در این راستا، تعطیلی کامل شبکه خبری الجزیره قطر است.

ریاض همچنین از دوحه خواسته است روابط خود را با اخوان المسلمین، دولت منتخب مصر که در کودتای تابستان گذشته برکنار شد، قطع کند.

اما در عین حال "خالد عطیه" وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد: سیاست دولتش تغییر نخواهد کرد و با وجود تهدیدهای عربستان بر سیاست خارجی مستقل خود پایبند خواهد ماند.

..........................
منبع: خبرگزاری تقریب
بازديد:989| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت