« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اختصاص 70 میلیارد ریال برای بیمارستان قشم | خبرها 10 اسفند 1392
اختصاص 70 میلیارد ریال برای بیمارستان قشم

شیخ عبدالقادر صالحی به عنوان نماینده مردم جزیره قشم در ارتباط تصویری با ریاست محترم جمهوری از ایشان در خواست توجه مسئولین به مسأله آب و بهداشت و درمان قشم را مطرح کرد ایشان گفتند: جزیره قشم نگین ساطع خلیج فارس و هرمز نماد ایثار و شهادت و لارک و هنگام و ... متاسفانه طی دهه های اخیر از مشکلات زیادی رنج می برد. مشکل آب و بهداشت و درمان در قشم وجود دارد؟ آیا برای بهره بردن مردم هرمزگان از مواهب خود تدابیر اندیشیده می شود؟ قشم از امکانات منطقه آزاد برخوردار نیستو قشم فاقد شبکه آب رسانی روستایی است و بیمارستان مناسب ندارد. قشم از توسعه همه جانبه بی بهره مانده است.

در یک تماس تلفنی از بندر لافت از رئیس جمهور سوال شد: مردم بندر لافت با مشکل کمبود آب مواجه اند. خواهش داریم که پروژه سرعت بگیرد. بندر لافت یک روستای تاریخی است و دستور فرمائید زیرساخت های لافت بهتر شود.

جواب ریاست محترم جمهوری : در مورد قشم و سایر جزایر نیز دولت مصمم است که جزایر را توسعه دهد. دولت 70 میلیارد ریال برای بیمارستان قشم در نظر گرفته است.
بازديد:1152| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت