« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

کشته شدن ۱۵ زائر در نتیجه آتش سوزی در مدینه | خبرها 20 بهمن 1392
کشته شدن ۱۵ زائر در نتیجه آتش سوزی در مدینه

منابع عربستان سعودی روزشنبه اعلام کردند که در پی وقوع آتش سوزی در یک هتل محل اقامت حجاج عمره در مدینه منوره ۱۵ تن کشته و ۱۳۰ تن دیگر زخم برداشته اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات مدینه در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی عربستان منتشر شد اطلاعاتی درباره هویت و ملیت قربانیان منتشر نکرده، اما برخی رسانه های محلی اعلام کرده اند که کشته شدگان این حادثه مصری هستند.

در این بیانیه آمده است که این آتش سوزی که در هتل اشراق المدینه رخ داده، اواخر ظهر مهار و حجاح به سایر هتل‌ها منتقل شدند.

مقام های امیتی گفته اند که تاکنون علت این آتش سوزی روشن نه شده و تحقیقات جریان دارد.

در این هتل ۷۰۰ تن اقامت داشتند.
بازديد:1716| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت