« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

پایان نظام کودتاچی مصر نزدیک است | خبرها 27 آذر 1392
پایان نظام کودتاچی مصر نزدیک است


رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین با بیان اینکه خداوند هیچگاه “ظالمان” را رها نمی ‌کند اعلام کرد: بر اساس آیات قرآنی پایان دوره “کودتاچیان مصر” نزدیک است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین و عضو سابق هیات علمای ارشد الازهر طی سخنانی با استناد به آیات ۱۸۲ و ۱۸۳ سوره مبارکه “اعراف” گفت: با استناد به این دو آیه قرآنی باید بگویم “کودتاچیان” مصر در روزهای پایانی قدرتشان به سر می‌ برند.

وی ضمن توصیف مقامات دولت جدید مصر به عنوان “ظالم” افزود: خداوند هرگز “ظالمان” را به حال خودشان رها نمی‌ کند و قطعا آنها را به شدیدترین حالت به جزای اعمالشان خواهد رساند.

دکتر یوسف قرضاوی با بیان اینکه انتقام الهی بدون شک در انتظار “گروه حاکم” در مصر است مسئولان ارتش مصر را “کودتاچی” توصیف کرد و گفت: روزی خواهد آمد که تمام “ظالمان” جزای “ظلم” خود را در این دنیا و پیش از آخرت خواهند دید.
بازديد:1099| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت