« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

ما مسلمانان بايد هوشيار بوده ؛ وضمن رد هر گونه اختلاف افکنی ؛ به مشتركات هم پايبند باشيم | خبرها 21 آذر 1392
ما مسلمانان بايد هوشيار بوده ؛ وضمن رد هر گونه اختلاف افکنی ؛ به مشتركات هم پايبند باشيم

شیخ احمد رحيمي قشمي امام جماعت مسجد النبي شهر قشم در محکومیت عملکرد گروه های تکفیری در سرزمینهای اسلامی طی بیانیه ای خواهان بیان شفاف علماء در مورد این گروهها شد.
متن بیانیه ایشان بدین شرح است:
از آنجا كه دين مبين اسلام روز به روز داعيان جديدي را جذب مي نمايد ، دشمنان اسلام به سركردگي امريكا و اسرائيل را بر آن داشته تا جهت تضعيف مسلمانان و قراردادن آنان در اقليت طرحي را اجرا نمايند.
اينان متوجه شدند كه خودشان قادر نيستند مستقيماً ضربه اي به اسلام بزنند لذا نقشه اي را پياده نمودند كه از طريق خود مسلمانان وارد عمل شوند. آنها افرادي را از تمامي مذاهب اجير كرده تا ضمن نفوذ به صفوف مسلمانان اختلافات قومي و مذهبي را بزرگ جلوه داده و از اين طريق مسلمانان را به جان هم بيندازند.
لذا ما مسلمانان بايد هوشيار بوده ؛ وضمن رد هر گونه اختلاف افکنی ؛ به مشتركات هم پايبند باشيم و انزجار خود را از گروههاي تندرو از هر مذهب و قومي که باشند اعلام نمائیم و نقشه كفار خصوصا امريكا و اسرائيل را بر ملا سازیم.
ما ضمن حمايت از بيانات وحدت گونه و شفاف مقام معظم رهبري از كليه علماء و شخصيتهاي ديني ؛ مذهبي و سياسي جهان خواستاريم كه نظرات خود را شفاف در مورد اين گروههاي تكفيري بيان نمايند .

احمد رحيمي قشمي
امام جماعت مسجد النبي شهر قشم
بازديد:1078| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت