« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

جدول علمی مدرسه علوم دینی اسماعیلیه | نرم افزار شیخان 5 مهر 1392
جدول علمی مدرسه علوم دینی اسماعیلیه


جدول علمی مدرسه علوم دینی اسماعیلیه دارای سه مرحله است که در هر مرحله شما فقط 300 ثانیه فرصت دارید تا به تمام سوالات پاسخ دهید.شما در کنار حل جدول می توانید به اناشید زیبای در نظر گرفته شده گوش کنید.

بعد از دانلود جدول علمی مدرسه اسماعیلیه و اجرای آن دقت کنید زبان کامپیوتر شما انگلیسی باشد و در هنگام پاسخ به سوالات کلید caps lock که بر صفحه کلید شما قرار دارد غیر فعال باشد .

بعد از پاسخ به تمام سوالات قبل از اینکه بر روی دکمه تحویل جدول کلیک کنید دقت داشته باشید که تمام سوالات را به خوبی پاسخ داده باشید در غیر اینصورت جدول علمی از نو شروع خواهد شد و به مرحله ی اول باز می گردید.

بعد از گذراندن هر سه مرحله نماهنگ بسیار زیبایی بعنوان جایزه برای شما شرکت کننده محترم پخش خواهد شد.

دانلود جدول علمی مدرسه علوم دینی اسماعیلیه
بازديد:4074| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت