« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

فراخوان طراحی پوستر حج با عنوان «حج وحدت و بیداری اسلامی» | خبرها 6 تير 1391
فراخوان طراحی پوستر حج با عنوان «حج وحدت و بیداری اسلامی»

مؤسسه فرهنگی هنری مشعر(وابسته به بعثه مقام معظم رهبری) در نظر دارد پوستر حج ۱۳۹۱(۱۴۳۳ قمری) را با موضوع "حج وحدت و بیداری اسلامی" از میان طرح‌های پیشنهادی هنرمندان علاقمند انتخاب نماید.

بر همین اساس طی فراخوانی از کلیه هنرمندان، دانشجویان و اساتید دعوت کرده است که با توجه به شرایط و ضوابط تعیین شده، با طراحی و ارسال آثارشان در این مسابقه فراخوان شرکت کنند.

شرکت تمام هنرمندان در فراخوان آزاد است. هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر را به دبیرخانه این همایش ارسال کند. سیاست کلی انتخاب آثار بر رعایت اصول کاربردی و نوآوری و خلاقیت استوار است.

شرکت کنندگان می بایست آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی posterhaj@mashar-haj.com ارسال نمایند.

آثار می‌بایست با رویکرد فرهنگ و هنر اسلامی باشد و در آن از نمادها، نشانه‌ها و تصاویر متناسب استفاده شود و بیانگر وحدت و انسجام و یکپارچگی بین تمام ملل مسلمان جهان باشد.

ساده و پویا باشد و از هر گونه پیچیدگی پرهیز شود. حتی الامکان از رنگ‌های اسلامی استفاده شود. سایز ارسال آثار می‌بایست ۳۰×۲۰ سانتی متر (۳۰۰dpi) با فرمت (jpg) باشد.

کلیه شرکت کنندگان لازم است به همراه آثار، مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و شماره تماس خود را نیز ارسال نمایند. مهلت ارسال آثار تا پایان وقت ادارای اول مردادماه ۱۳۹۱ است و آثاری که بعد از زمان تعیین شده ارسال گردد از دور انتخاب آثار حذف می‌شوند.
فراخوان طراحی پوستر حج با عنوان «حج وحدت و بیداری اسلامی»
بازديد:1389| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت