« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

نمازخواندن یك دانشجو هنگام مراسم فارغ التحصیلی درآمریکا | خبرها 22 خرداد 1391
نمازخواندن یك دانشجو هنگام مراسم فارغ التحصیلی درآمریکا  یک جوان مسلمان در مراسم فارغ التحصیلی یکی از دانشگاه های آمریکا، با رسیدن وقت نماز، در کنار دانشجویان به اقامه نماز پرداخت.
این جوان مسلمان که ملیت او مشخص نیست، درحالیکه این مراسم با حضور هزاران نفر در یک استادیوم ورزشی درحال برگزاری بود، با رسیدن وقت نماز همه برنامه ها را کنار گذاشته، و نماز خود را اقامه کرد.

انتشار فیلم نماز خواندن این جوان مسلمان در مراسم فارغ التحصیلی، با استقبال فراوانی در شبکه های اینترنتی همراه شده، و مخاطبان آن را نشانه پایبندی یک جوان مسلمان به واجباتش در اول وقت خود دانستند.
بازديد:1674| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت