« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

آغاز به کار فیسبوک اسلامی همزمان با ماه رمضان | خبرها 7 خرداد 1391
آغاز به کار فیسبوک اسلامی همزمان با ماه رمضان مسئول شبکه اجتماعی "سلام ورلد" اعلام کرد: فعالیت سایت سلام ورلد همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می شود و این سایت با شبکه اجتماعی فیسبوک در سطح جهان اسلام رقابت خواهد کرد.
وی افزود: شبکه سلام ورلد که مقرش در شهر استانبول ترکیه می باشد، به نوعی پل ارتباطی بین جهان اسلام و جامعه جهانی خواهد بود.

نیازوف گفت: وجود یک شبکه اجتماعی در سطح جهان اسلامی ضروری است و وی به آینده این سایت و موفقیت آن بسیار امیدوار است.

وی افزود: درب های این سایت به روی غیر مسلمانان نیز باز است اما لازم است که به قوانین خاص این سایت احترام بگذارند و آن را رعایت کنند.
بازديد:1492| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت