« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

بیانیه محکومیت حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز | خبرها 25 مرداد 1402
بیانیه محکومیت حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز

بسم الله و الحمد لله والصلاه و السلام علی رسول الله و علی آله و صحبه و من والاه

ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (حفظه الله) و خانواده شهدا و اعلام همدردی با مصدومان حادثه تروریستی مزار شاهچراغ (ع) شیراز ، انزجار و بیزاری خود را از چنین اعمال شنیع و مخالف انسانیت اعلام نموده از درگاه خداوند متعال علو درجات شهدای این حادثه و شفای عاجل مصدومان را مسالت می نمایم.

یکی از حربه های شیطان و شیاطین زمانه برای ایجاد اختلاف و دودستگی بین مسلمین و ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه اسلامی اقدامات تروریستی بصورت های مختلف است.

حمله به اماکن مقدسه از طریق افراد منزوی فریب خورده متحجر که از نظر ذهنی کاملا منحرف هستند و خون و عرض و مال مسلمانان و مومنین را پایمال می کنند هیج توجیه عقلانی و شرعی ندارد و حاصل دسیسه های ایادی کفر و الحاد است .

روزی به ادعای آزادی بیان مراسم قرآن سوزی و اهانت به مظاهر هویت اسلامی به راه می اندازند و روزی با این اعمال شنیع ساحت اماکن متبرکه و مقدس را با کشتن افراد مومن بیگانه لگدمال می کنند.

شیخ محمد تشیخ (مدرس مدرسه اسماعیلیه)
بازديد:247| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت