« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است | خبرها 7 ارديبهشت 1402
روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است

شیخ فخرالدین تورنگ امام جمعه روستای شیب دراز و از دانش آموختگان مدرسه اسماعیلیه از اهمیت روز جهانی قدس گفت؛ روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است .

وی افزود: همه مسلمانان اعم از شیعه وسنی با وحدت و یکپارچگی زیر پرچم قرآن وکلام پیامبر اسلام (ص) گرد هم امده و از ملتی که مورد ظلم وکشتار قرار گرفته حمایت می کنند .

امام جمعه روستای شیب دراز در این خصوص گفت: رهبر معظم انقلاب اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا همه مسلمانان و دولت های اسلامی را متوجه قبله اول مسلمین کنند که متاسفانه مورد ظلم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شیخ تورنگ ادامه داد: امروز وظیفه ماست که به عنوان یک فرد مسلمان از قدس شریف حمایت کنیم. قدس نماد وحدت ومجاهدت و قبله اول مسلمانان است بنابراین همه موظف هستیم که از قبله اول مسلمانان حمایت کنیم .

امام جمعه روستای شیب دراز در پایان گفت: بی شک فلسطینیان مظلوم ترین افراد در جهان هستند که مورد حملات وحشیانه اسرائیل قرار گرفتند و صهیونیست ها هم به کسی رحم نمی کنند و بر همه افراد واجب است که در روز قدس به حمایت از این ملت ستمدیده بپردازند و در اخر از خداوند میخواهیم که قدس از دست ستمگران ازاد شود .خدایا دشمنان اسلام و قدس اگر قابل هدایت هستند انان راهدایت کن و اگر نیستند انان را نابود بگردان امین .
بازديد:128| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت