« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

بخش کاربری

نام کاربری:
کلمه عبور:
 

روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است | خبرها 7 ارديبهشت 1402
روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است

شیخ فخرالدین تورنگ امام جمعه روستای شیب دراز و از دانش آموختگان مدرسه اسماعیلیه از اهمیت روز جهانی قدس گفت؛ روز قدس فرصتی برای همه مسلمانان وازادی خواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس وملت مظلوم فلسطین است .

وی افزود: همه مسلمانان اعم از شیعه وسنی با وحدت و یکپارچگی زیر پرچم قرآن وکلام پیامبر اسلام (ص) گرد هم امده و از ملتی که مورد ظلم وکشتار قرار گرفته حمایت می کنند .

امام جمعه روستای شیب دراز در این خصوص گفت: رهبر معظم انقلاب اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا همه مسلمانان و دولت های اسلامی را متوجه قبله اول مسلمین کنند که متاسفانه مورد ظلم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شیخ تورنگ ادامه داد: امروز وظیفه ماست که به عنوان یک فرد مسلمان از قدس شریف حمایت کنیم. قدس نماد وحدت ومجاهدت و قبله اول مسلمانان است بنابراین همه موظف هستیم که از قبله اول مسلمانان حمایت کنیم .

امام جمعه روستای شیب دراز در پایان گفت: بی شک فلسطینیان مظلوم ترین افراد در جهان هستند که مورد حملات وحشیانه اسرائیل قرار گرفتند و صهیونیست ها هم به کسی رحم نمی کنند و بر همه افراد واجب است که در روز قدس به حمایت از این ملت ستمدیده بپردازند و در اخر از خداوند میخواهیم که قدس از دست ستمگران ازاد شود .خدایا دشمنان اسلام و قدس اگر قابل هدایت هستند انان راهدایت کن و اگر نیستند انان را نابود بگردان امین .
بازديد:143| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت