« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

پیام مدیریت مدرسه اسماعیلیه | خبرها 8 آذر 1399
پیام مدیریت مدرسه اسماعیلیه

بسم الله الرحمن الرّحیم

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

اهریمنان زشت خو و تاریك اندیش، همواره می كوشند تا با شهادت انسانهای شایسته، جامعه بشری را از بركت حضور آنها محروم كند. اما تاریخ و بویژه نهضت انقلاب اسلامی ثابت كرده است كه نمی توان مردان خدا را از حافظه تاریخ زدود و زشتكاران را به زندگی و زیست آدمی تحمیل كرد.

شهادت دکتر محسن فخری زاده كه یكی از فرزندان برومند ایران به شمار می رفت، یكی از رفتارهای اهریمنان ضد علم و دانش است. كه بی گمان آنها را به هدفهای شوم و تاریك خود نخواهد رساند. همچنان كه شهادت دانشمندان شهید احمدی روشن، علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد كاروان علم و دانش ایران را از حركت بالنده خویش باز نداشت و خون این دانشمند نخبه نیز همراه با دریغ و تأثری كه بر جای می گذارد، بوستان علم و معرفت در جای جای كشور را بارور خواهد ساخت.

شیخ شافعی تشیخ مدیریت مدرسه دینی اسماعیلیه قشم وامام جمعه گیاهدان شهادت آقای دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور و خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار و نیز جامعه علمی و نخبگان كشور تسلیت می گوید.

*******************************************************************************

متن پیام پایگاه بسیج طلاب شهدای وحدت

اینک که قدرتهای شیطانی، ناامید از ممانعت قدرت و توان علمی فرهیختگان مومن و خداجو ، به سبک بزدلان داعشی دست پرورده ی خود، دست به ترور دانشمندان مومن و مسلمان برده و جامعه جهانی داعیه دار حقوق بشر در بزم سکوت و نظاره افکنی مست و حیران است. باری دیگر مردی با صداقت ایمان جان خویش را در سبد اخلاص نثار امت و کیان اسلامی کرد تا درخت اسلام همواره سربلند بایستد.

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهدای وحدت مدرسه علوم دینی اسماعیلیه شهادت آقای دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور و خانواده گرانقدر این شهید و نیز جامعه علمی و نخبگان كشور تسلیت می گوید.
بازديد:1339| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت