« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اندیشمندان کاردان، دلسوز، متعهد و مومن در حوزه مدیریت تولید در سراسر کشور عاملان تحقق شعار جهش تولید هستند | خبرها 20 فروردين 1399
اندیشمندان کاردان، دلسوز، متعهد و مومن در حوزه مدیریت تولید در سراسر کشور عاملان تحقق شعار جهش تولید هستند

شیخ شافعی تشیخ، عالم و خطیب جمعه اهل سنت گیاهدان جزیره قشم، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، اظهار کرد: سالی که گذشت بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه که سال رونق تولید نامگذاری شد و این خود در گام نخست روند رو به رشد در عرصه ی باورهای ما را عملی کرد.

امام جمعه گیاهدان خاطر نشان کرد: سال جدید به نام جهش تولید نامگذاری شد. بر هیچ کس مخفی و پوشیده نیست که همه اهدافی که بر اساس ایمان و تقوی پایه گذاری شود، به حول و قوه ی الهی حتما عملی خواهد شد.

شیخ تشیخ با اشاره به نامگذاری شایسته سال جدید به جهش تولید، ادامه داد: اگر جهش تولید را در علم ریاضی یک فرضیه کلی در نظر بگیریم، برای نتیجه بهتر به احکام علمی در همه زمینه و رشته های علمی باید ورود کنیم.

وی اذعان داشت: یک نظام هماهنگ تولید، نیازمند تهیه و تنظیم برنامه و طرح کلی و هدفمندی می باشد که شامل جمع آوری همه علوم درون مرزی و برون مرزی تا بر اساس علم روز جهانی عمل شود و روند تولید ما را علمی تر کرده و تسهیل و تسریع ببخشد.

شیخ تشیخ با تاکید بر این امر که جهش تولید به ابر رایانه فکری و اندیشمندانی دلسوز در سراسر کشور نیازمند است، افزود: بکار گیری افراد دلسوز و متعهد و مومن در حوزه مدیریت تولید بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در راستای محقق شدن شعار سال و در گام نخست، جامعه به اندیشمندان پخته و مجرب در هر زمینه علمی جهت تولید نیازمند است تا بتواند برنامه کلی و هدفمند در سطح کل کشور تهیه و تنظیم کرده و بدان جامه عمل بپوشاند.

خطیب جمعه اهل سنت گیاهدان جزیره قشم تاکید کرد: زیر مجموعه ها نیازمند مدیریت قوی بوده تا سلسله زنجیره موجود بین همه نهادها را به یکدیگر متصل کرده و روند رشد فکری، علمی و بطور خلاصه علاقمندی ها را جهت رشد به اوج برساند.

وی یادآور شد: ماکت گامهای ما در تحقق این امر باید قدم به قدم طراحی شود تا تهیه برنامه جامع جهش تولید، دقیق تر و با تسلطی کافی و کامل انجام شود.
بازديد:1187| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت