« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

پیام تشکر شیخ شافعی تشیخ از تلاش گران عرصه‌ی خدمت و همدلی | خبرها 20 فروردين 1399
پیام تشکر شیخ شافعی تشیخ از تلاش گران عرصه‌ی خدمت و همدلی

پیام تشکر شیخ شافعی تشیخ مدیریت مدرسه اسماعیلیه و امام جمعه گیاهدان از تلاش گران عرصه‌ی خدمت و همدلی

شیخ شافعی تشیخ طی پیامی از تلاش گران عرصه‌ی خدمت و همدلی در مقابله با بیماری منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیم به همه‌ی تلاش گران عرصه‌ی خدمت و همدلی

قال رسول الله صلى الله علیه وسلم: «من نفّس عن مؤمن کربة من کرب الدنیا، نفّس الله عنه کربة من کرب یوم القیامه»

رسول خدا صلى الله علیه وسلم می فرماید: «کسی که مشکلی از مشکلات دنیوی مؤمنی را برطرف کند، خداوند مشکلی از مشکلات روز قیامت او را رفع خواهد کرد».

اینک که ویروس کرونا و شیوع سریع و فراگیر آن، جریان طبیعی زندگی قریب به اتفاق مردم را مختل کرده و بسیاری از همشهریان ما را نیز دچار مشکل نموده است، جای بسی خوشحالی است که شما با همدلی و همراهی دوستان و همکاران تان در ستادها و کمپین های مردمی، در کنار آنان ایستاده و خیرخواهی و نوع دوستی خویش را به نمایش گذاشته اید. بدون شک، لحظه لحظه ی تلاش های مخلصانه تان برای کنترل ورود و خروج روستا و ضد عفونی کردن سطوح و معابر مساجد و اماکن عمومی که در جهت حفظ سلامتی مردم و حمایت از آنان صرف می کنید، در میزان حسناتتان قرار خواهد گرفت.

برحسب وظیفه و به سهم خود لازم می دانیم صمیمانه از این یاری رسانی و خدمت داوطلبانه و ارزشمند شما سپاسگزاری نماییم. این همت والای شما را ارج می نهیم و پاداش شما را از ذات باری تعالی مسألت می نماییم.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شافعی تشیخ

امام جمعه روستای گیاهدان
بازديد:426| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت