« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

قدس قابل معامله نیست | خبرها 3 تير 1398
قدس قابل معامله نیست

شیخ ابراهیم ابراهیمی مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گفت : قدس و فلسطین جزو سرزمین مقدس مسلمانان است و هرگز قابل معامله نیست و نباید به دشمنان اسلام امیدوار و به تعهدات آن‌ها دل‌خوش بود.

استاد حوزه اسماعیلیه قشم و دانشگاه مذاهب اسلامی بیان داشت : خروج ترامپ از برجام و دیگر تعهدات کشورهای غربی نشان داد که هیچ تضمینی برای امضای آن‌ها وجود ندارد و حکومت‌های غربی به دنبال منافع خود هستند و هرگز دلشان برای مسلمانان نخواهد سوخت.

وی یهود را بر اساس آیات قرآن بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان عنوان نمود و ابراز داشت : چرا برخی از حکام کشورهای اسلامی به این گفته خداوند متعال ایمان ندارند و با رژیم اشغالگر و کودک کش از در دوستی درآمده‌اند.

شیخ ابراهیمی ایجاد تنش و دشمنی بین دولت‌های اسلامی را از دیگر اقدامات صهیونیست‌ها برشمرد و گفت :آمریکای جنایتکار و دیگر کشورهای غربی تنها سود کنندگان جنگ‌ها و ناامنی در کشورهای اسلامی برای فروش تسلیحات خود هستند و علناً می‌گویند که ما مسلمانان را می‌دوشیم.

امام‌جمعه روستای کنار سیاه خاطرنشان کرد : ریختن خون مسلمانان یمنی ، افغانی ، پاکستانی ، عراقی ، سوری و … به نفع چه کسی است و چرا دولت‌های اسلامی حاضر نیستند با اسرائیل بجنگند؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبرین را از نتایج انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود : ترامپ با خیال خام خود فکر می‌کرد با اعزام یک ناو می‌تواند جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره بکشاند اما با ایستادگی و حمایت مردم جرئت این کار را پیدا نکرد و امنیت منطقه با حضور نیروهای مسلح مؤمن و خداترس خدشه‌دار نخواهد شد.

شیخ ابراهیمی اظهار داشت : ملت فلسطین با حمایت دیگر ملت‌ها به پیروزی خواهند رسید و به‌زودی رژیم کودک کش اسراییل از صحنه روزگار حذف خواهد شد و همه این وعده پروردگار را که صالحان وارثان زمین خواهند شد با چشمان خود مشاهده خواهند کرد و لذا وظیفه همه ما حمایت از برادران و خواهران مسلمان فلسطینی است که اگر باجان نمی‌توانیم با اسراییل مبارزه کنیم با مال و دعا و ابراز برائت از اسراییل و سازشکاران از ملت فلسطین و آزادی قدس حمایت نماییم.

وی افزود : هدف قرار دادن پهباد فوق پیشرفته آمریکا نشان داد علی رغم تحریم های تکنولوژی نظامی با اتکا به نیروهای داخلی می توان موشکهایی ساخت که مدرن ترین و قدرتمند ترین کشور های جهان در مقابل دستاوردهای نظامی ما زانو بزنند.

امام جمعه روستای کنار سیاه جزیره قشم امنیت کشور را در جهان بی مانند دانست و بیان داشت : ایمان و باور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به امدادهای الهی باعث شده تا ناوگانهای پیشرفته و متعدد ‏ دشمنان در خلیج فارس حتی فکر اقدام نظامی در ذهنشان خطور نکند و همواره با ترس و لرز و با اجازه نیروهای مسلح ایران در آبهای منطقه عبور کنند .

مدرس مدرسه دینی اسماعیلیه با اشاره به سیاستهای صلح جویانه نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد : قدرت نظامی و حضور نیروهای دریایی و هوایی ایران در منطقه تنگه هرمز ‏‌، خلیج فارس و دریای عمان امنیت منطقه را تامین کرده و ماجراجویی های اخیر به طور قطع توسط افرادی انجام می شود که می خواهند آتش اختلافات را در بین کشورهای ساحلی شعله ور سازند.

وی ادامه داد : همه کشورها از قدرت نظامی ایران آگاهی دارند و مرزهای ایران برای همه مردم و مسئولین خط قرمز محسوب می شود که در صورت نقض با شدت و قدرت ، خاطیان به سزای عمل خود خواهند رسید و ملت ایران همانطور که در دفاع مقدس نشان دادند خاک کشور خود را با هیچ چیزی معامله نمی کنند.

روحانی اهل سنت هرمزگان تصریح کرد : اقتدار و قدرت نظامی و موشکی ایران برای همه ملت اعم از سنی و شیعه مایه افتخار و مباهات است و باید خداوند را برای داشتن این امنیت و اقتدار شکر گذاری نمود.
بازديد:3809| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت