« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی | دانشنامه جزیره قشم 19 اسفند 1397
مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی در 11 کیلومتری شهر قشم قرار دارد. این مجتمع قبل‌ها به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده است.

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

مجتمع ساحل طلایی از همه نظر مجتمعی بی‌نظیر در قشم است و طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

ساحل اختصاصی مجتمع بسیار تمیز و خلوت است و میهمانان می‌توانند با فعالیت‌هایی مثل قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی آب و ... سرگرم شوند.

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

علاوه بر این‌ها مسافران می‌توانند لذت ماهیگیری و غواصی را در اسکله‌ی تفریحی مجتمع تجربه کنند.

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

مزیت ویژه‌ی این مجتمع که اقامت آرامش‌بخش‌تری را برای مسافران تضمین می‌کند، وجود پارک بازی برای کودکان است.

مجتمع اقامتی تفریحی ساحل طلایی

مجتمع ساحل طلایی چند نوع واحد اقامتی دارد: سوئیت معمولی، دوبلکس و واحد ویلایی. واحدهای ویلایی پارکینگ مجزا هم دارند. رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل همواره برای مسافران خاطرات خوشی رقم زده است.

مجتمع ساحل طلایی در جاده‌ی ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده. این مجتمع کمتر از ۲۰ دقیقه با یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز قشم فاصله دارد. دره‌ی ستاره‌ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم است که صحبت از آن همیشه با داستان‌ها و گاهی خرافه‌های جالبی همراه بوده است. اقامت در هتل ساحل طلایی و بازدید از این نقاط دیدنی می‌تواند بدل به یکی از بهترین تجربیات مسافران قشم شود.
بازديد:749| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت