« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

سکوت در مقابل کشتار مسلمانان جایز نیست | خبرها 27 ارديبهشت 1397
سکوت در مقابل کشتار مسلمانان جایز نیست

شیخ ابراهیم ابراهیمی مدرس مدرسه علوم دینی اهل سنت اسماعیلیه با محکومیت انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس گفت : فلسطین خانه دوم مسلمانان است و اقدام آمریکا دهن کجی به همه مسلمانان می باشد.

وی افزود : شهادت و مجروحیت بیش از ۳۰۰۰ فلسطینی در حوادث اخیر نشان دهنده بی نتیجه بودن مذاکرات چند دهه با رژیم صهیونیستی است و ترامپ با رسمیت دادن به اشغال گری این رژیم منحوس در کشتار مسلمانان همدست شده است.

شیخ ابراهیم ابراهیمی با اشاره به اقدامات ترامپ برای ایجاد تنش در بین کشورهای جهان خاطر نشان کرد : ترامپ به همه نشان داد که معاهدات بین المللی و سازمان ملل بازیچه دست چند کشور غربی قرار گرفته و حقوق دیگر کشورها برای حفظ و تامین منافع استکبار و صهیونیزم است.

وی ادامه داد : ترامپ شخصیت محبوب اسرائیل است و خروج آمریکا از برجام نشان داد که هرگز نمی توان به آمریکا و غرب اعتماد کرد.

امام جمعه روستای کنار سیاه با دعوت از علمای جهان اسلام برای آگاه سازی امت اسلامی ، تصریح کرد : مسلمانان باید برای مقابله با جنایتهای اسرائیل و آمریکا حاکمان کشورهای اسلامی را مورد بازخواست قرار دهند و سکوت در مقابل کشتار مسلمانان جایز نیست.

شیخ ابراهیمی همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آن را فرصتی مغتنم برای خودسازی عنوان کرد و افزود : روزه داری یکی از عباداتهایی است که در امتهای دیگر هم وجود داشته است و در اسلام نیز این ماه فرصتی برای مغفرت ، اقامه نمازهای مستحبی و دور شدن از بسیاری از معیارهای دنیوی است.

مدرس مدرسه دینی اسماعیلیه در پایان از عموم مردم خواست کرد تا در این ماه برای نجات مسلمانان از دست غاصبان صهیونیزم دعا کنند و با کمک های مالی خود مردم فلسطین را یاری نمایند.
بازديد:661| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت