« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

طی حکمی حجت‌الاسلام‌ رضایی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان منصوب شد | خبرها 12 بهمن 1396
طی حکمی حجت‌الاسلام‌ رضایی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان منصوب شد

طی حکمی حجت‌الاسلام‌ رضایی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان منصوب شد.

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس طی حکمی حجت‌الاسلام‌ رضایی را به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ یوسف رضایی دامت توفیقاته

نظر به توصیه و پیشنهاد دبیر محترم شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و با توجه به مراتب فضل و تعهد و قریب به سه دهه فعالیت در امور اهل سنت، جنابعالی را به عنوان سرپرست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان منصوب می نمایم.

امید است با تکیه بر تفضّلات حضرت احدیت ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، در انجام امور محوله موفق باشید.

والسلام علیکم ورحمت الله

غلامعلی نعیم آبادی

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس
بازديد:968| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت