« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

وحدت امت اسلامی و اعتصام به حبل الله شاه کلید شکست دشمنان اسلام است | خبرها 19 آذر 1396
وحدت امت اسلامی و اعتصام به حبل الله شاه کلید شکست دشمنان اسلام است

شیخ ابراهیم ابراهیمی مدرس مدرسه اسماعیلیه و استاد دانشگاه مذاهب بندرعباس در گفتگو با خبرگزاری هرمز ضمن محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در همراهی انتقال پایتخت اسرائیل به قدس اظهار داشت : دولتهای آمریکا همواره حامی اسرائیل بوده اند و لابی صهیونیستی در تصمیمات کاخ سفید تاثیر گذار بوده به طوری که اسرائیل به عنوان خط قرمز آمریکا محسوب می شود.

وی افزود : شخصی که هم اکنون رئیس جمهور آمریکاست به دنبال بازار گرمی و فروش تسلیحات در کشورهای مختلف است و سیاست خارجه آمریکا بر اساس جنگ افروزی بنا شده که حاصلی جز کشته شدن افراد بی گناه نداشته است و آمریکا و اسرائیل مثل گرگ و شغال به جان مسلمانان افتاده اند.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی واحد بندر عباس با اشاره به پایان یافتن حکومت داعش در منطقه ، خاطر نشان کرد : درست در زمانی که داعش نفس های آخر خود را می کشید ، توطئه های جدیدی در خاورمیانه شکل گرفت که ماجرای استقلال کردستان و استعفای سعد حریری با هدف درگیری و به وجود آمدن جبهه های جدید جنگی به وقوع پیوست که یکی پس از دیگری خنثی شد.

شیخ ابراهیمی اضافه کرد : مسئله قدس و فلسطین اساس سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است اما متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی با اسرائیل روابط دوستانه دارند و این در حالی است که رژیم صهیونیستی در حال تخریب منازل فلسطینیان و کشتن زنان و کودکان مسلمان در کرانه باختری و نوار غزه است.

مدرس مدرسه دینی اسماعیلیه گیاهدان قشم با تقدیر از مواضع مقام معظم رهبری در مورد فلسطین ، تصریح کرد : در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم ، ایشان آینده رژیم منحوس اسرائیل را به خوبی ترسیم کردند و امیدواریم با عنایت الهی بزودی شاهد نابودی این غده سرطانی در جهان اسلام باشیم.

وی در پایان گفت : وحدت امت اسلامی و اعتصام به حبل الله شاه کلید شکست دشمنان اسلام است و پیام علمای اهل سنت ایران همواره حفظ وحدت و برادری در کشور می باشد.
بازديد:981| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت