« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

عبدالجواد کمالی عهده دار سمت سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم شد | خبرها 23 مهر 1396
عبدالجواد کمالی عهده دار سمت سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم شد

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور حکمی، عبدالجواد کمالی را با حفظ سمت های قبلی خود به عنوان سرپرست مدیریت امور درگهان این سازمان منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به کمالی آمده است: نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این پیام اظهار امیدواری شده است که مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با توکل به خداوند متعال و بکارگیری ظرفیت های درون و برون سازمانی و مساعدت همکاران و با استفاده از پتانسیل های موجود در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران‌ گام بردارد.

عبد الجواد کمالی هم اکنون در سمت جانشین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سرپرست مدیریت فرهنگی، هنری و آموزشی و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور توسعه و عمران درحال فعالیت است.
بازديد:786| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت