« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

فعالیتهای مدرسه اسماعیلیه در تابستان 96 | معاونت اجتماعی 18 مرداد 1396
فعالیتهای مدرسه اسماعیلیه در تابستان 96

مدرسه علوم دینی اسماعیلیه در تابستان 96 هم همانند سالهای گذشته دوره ها و کلاسهای مختلف دینی علمی را در دو بخش خواهران و برادران برگزار می کند.

در بخش خواهران کلاسهای دینی روزهای شنبه دوشنبه و چهارشنبه بین عصر تا مغرب برگزار می گردد و دروسی چون قرائت و تجوید - فقه -حدیث و تفسیر در این کلاسها تدریس می شود.

کلاس حفظ خواهران هم بصورت روزناه عصرها در حال برگزاری است.

همچنین جلسه سخنرانی عمومی ویژه خواهران و مادران با دعوت از علما و شیوخ بصورت یک هفته در میان برگزار می شود.

در بخش برادران هم کلاسها در دو بخش بصورت روزانه صبح ها برگزار و دروسی چون تجوید و قرائت - تفسیر - فقه - حدیث در این کلاسها توسط مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه تدریس می شود.

همچنین کلاس حفظ بخش برادران بصورت روزانه بین مغرب و عشاء در حال برگزاری است.

تعداد خواهران و برادران شرکت کننده در این کلاسها حدود 90 نفر است.

بازديد:1201| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت