« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

محکومیت حوادث تروریستی تهران توسط مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه | خبرها 18 خرداد 1396
محکومیت حوادث تروریستی تهران توسط مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه

در پی حملات تروریستی دیروز عوامل داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی رحمة الله علیه، مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاهدان قشم ضمن محکومیت این عمل غیر انسانی با صدور بیانیه ای انزجار خود را از این قبیل اعمال قبیحانه اعلان نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی «وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّـهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا»

و هر كس عمداً مؤمنى را بكشد، كيفرش دوزخ است كه در آن ماندگار خواهد بود؛ و خدا بر او خشم مى‌گيرد و لعنتش مى‌كند و عذابى بزرگ برايش آماده ساخته است.

باری دیگر کوردلان خودباخته و متحجران لا مذهب ، هویت بی دینی خود را آشکار کرده و جماعتی از مسلمین ایران زمین را به خاک و خون کشاندند.

ملت ایران أعم از سنی و شیعه نماد صبر و تحمل است و همواره از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون ندای وحدت و یکدلی سر داده است.

به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله این ترقه بازی ها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران و مسئولین کشور بوجود نمی آورد.

جامعه اهل سنت و جماعت قدردان نعمت امنیتی است که با لطف خداوند متعال و جانفشانی شهدا و درایت مسئولین برای کشور اسلامی ما رقم خورده است.

مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اهل سنت و جماعت اسماعیلیه گیاهدان قشم با اعلام انزجار خود از این جنایت ددمنشانه جیره خوران داعشی آنرا محکوم کرده و شهادت روزه داران مسلمان را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده آنها و عموم ملت ایران تسلیت می گوید و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبودی کامل دارد.
بازديد:1114| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت