« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود | خبرها 25 ارديبهشت 1395
شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود

در مورخه سه شنبه 95/2/21 به همت شیخ محمد صالح امینی و مهندس حمید رضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم جلسه ای جهت طرح مشکلات آب و راه غرب جزیره با حضور مسئولین در روستای طبل برگزار شد.

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود

در این جلسه دکتر رئیسی معاونت عمران و بهسازی منطقه آزاد قشم ، دکتر بهاروند معاونت بهسازی و مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان ، مهندس میردادی رئیس محترم اداره راه و شهرسازی قشم ، مهندس سالاری نماینده فرمانداری ، مهندس زرنگاری بخشدار بخش شهاب ، مهندس نجاتی معاونت آب و فاضلاب استان ، مهندس فرامرز مومنی ریاست آب و برق قشم ، مهندس باشتین معاونت آب و فاضلاب قشم، مهندس عبدالجلیل امینی رئیس شورای بخش شهاب قشم و دهیاران و شوراهای غرب قشم از روستای سهیلی تا باسعیدو حضور داشتند.

در ابتدای جلسه شیخ محمد صالح امینی ضمن تشکر از زحمات و خدمات سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم تسریع در آبرسانی و ترمیم راه روستایی غرب قشم تاکید کردند.

شیخ محمد صالح امینی با اشاره به اینکه آب مایه حیات و نیاز ضروری مردم منطقه است هزینه های آب را در قشم هنگفت و کمرشکن توصیف نمودند واظهار امیدواری کردند با مشارکت دستگاههای ذیربط هرچه سریعتر این مشکل برطرف گردد و آب در لوله های روستایی جاری شود.


شیخ محمد صالح امینی همچنین رسیدگی به مسأله ی جاده های غرب جزیره که عامل تصادفات بسیار جاده ای است را خواستار شدند.

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود

در ادامه این همایش مسئولین ، در حضور دهیاران و شوراها جلسه اداری برگزار کردند و در پایان جلسه مقرر شد تا سه ماه آینده یعنی شهریور 95 آب در لوله های روستایی بخش شهاب جاری گردد و راه روستاهای غرب جزیره از طبل تا باسعیدو و همچنین ورودی روستاها روکش آسفالت شود.

حمیدرضا مومنی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از منطقه غرب جزیره قشم با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند اقدام و عمل است اظهار داشت: آب یکی از منابع بسیار مهم و حیاتی است که در زندگی روزمره انسان‌ها نقش بسیار مهمی دارد و وجود آب همانند هوا برای ادامه حیات و زندگی انسان ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم در جزیره قشم قدردان آب هستند و در مصرف آن صرفه جویی می‌کنند افزود: با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و اداره آب و فاضلاب روستایی هرمزگان مشکل آب شرب بیش از ۱۰ روستا در غرب جزیره قشم مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب روستایی هرمزگان جهت ترمیم شبکه آب‌رسانی و احداث مخزن در این منطقه اقدام کند خاطر نشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم نیز آمادگی دارد آب مورد نیاز را با توجه به نیاز منطقه تولید و در اختیار مردم قرار دهد.

مومنی تصریح کرد: با هماهنگی که به‌عمل خواهد آمد مردم بیش از ۱۰ روستا از آب شرب لوله‌کشی استاندارد با قیمت رسمی و مناسب برخوردار خواهند شد.

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود

شهریور 95 آب شیرین در لوله های غرب جزیره قشم جاری می شود
بازديد:2005| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت