« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

سلامت انتخابات در گرو حضور حداکثری مردم است | خبرها 28 بهمن 1394
سلامت انتخابات در گرو حضور حداکثری مردم است

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: سلامت انتخابات پیش روی مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان قشم، افزود: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می کنند، می توان نتیجه گرفت که انتخابات با سلامت بیشتری به سرانجام رسیده است.

امام جمعه اهل سنت قشم تبعیت از ولی امر مسلمین و پایبندی به آرمان های نظام را ضرورت رشد و پیشرفت نظام اعلام کرد و افزود: این موضوع همواره مورد تاکید علمای اهل سنت قشم است.

شیخ خطیبی، شور و هیجان مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو و خلق حماسه ای دیگر را وصف نشدنی ارزیابی و بر ضرورت انتخاب افراد شایسته برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد.

وی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم با حضور خود، ضمن دفاع از ارزش های انقلاب و پاسداری از آرمان های امام راحل، با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

امام جمعه اهل سنت قشم با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار، استفاده از ظرفیت های داخلی، امری ضروری است، تاکید کرد: باید با ابتکار عمل و بدون کپی برداری، بتوانیم از منابع موجود نهایت بهره را ببریم.

وی رعایت اصل شایسته سالاری را به معنای سپردن امانات به اهلش دانست و گفت: حکم به عدالت از تاکیدات قرآن به حاکمان اسلامی است و باید با رعایت اصول یاد شده، برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

..........................
منبع: هرمز آنلاین
بازديد:1360| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت