« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

افتتاح بلوار گیاهدان | خبرها 19 بهمن 1394
افتتاح بلوار گیاهدان

به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه بلوار گیاهدان صبح روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ با حضور فرماندار شهرستان قشم و بخشدار بخش مرکزی قشم و شیخ شافعی تشیخ «امام جمعه گیاهدان و مدیر مدرسه علوم دینی اسماعیلیه» و تنی چند از مسئولین و مردم گیاهدان به بهره بردارى رسید.

افتتاح بلوار گیاهدان

این پروژه عمرانی که شامل مراحل مختلف خاکریزی ، جدول کشی ، روشنایی و تعریض پل با همکاری و نظارت اداره راه و شهرسازی جزیره قشم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و هشتصد و شصت و دو میلیون ریال انجام گرفته است . آسفالت ریزی این پروژه به همت سازمان منطقه آزاد قشم به اتمام رسیده است.
بازديد:1470| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت