« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

ساختمان باغ موزه گیاه شناسی قشم در اختیار اداره گردشگری قرار گرفت | خبرها 23 شهريور 1394
ساختمان باغ موزه گیاه شناسی قشم در اختیار اداره گردشگری قرار گرفت

کارکنان اداره کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم بعد از آتش گرفتن و سوختن ساختمان قدیمی در محل جدید این اداره به صورت رسمی آغاز به کار کردند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این سازمان بیان داشت: پس از آتش سوزی روز جمعه که موجب تخریب بنای ساختمان قدیم این اداره شد، تمامی واحدهای سازمان برای ساماندهی حوزه گردشگری بسیج شدند.

ساختمان باغ موزه گیاه شناسی قشم در اختیار اداره گردشگری قرار گرفت

عبدالجواد کمالی ادامه داد: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، ساختمان باغ موزه گیاه شناسی قشم در اختیار اداره گردشگری قرار گرفت و با کمک تمامی نهادهای ذیربط این ساختمان در کمتر از ۲۴ ساعت تجهیز شد.

وی اظهار داشت: با طلوع روز شنبه تمامی پرسنل گردشگری در محل کار حاضر شده و به افراد مراجعه کننده به اداره خدمات ارائه دادند.

کمالی تاکید کرد: عملیات جاری گردشگری بدون وقفه ادامه دارد و با توجه به پشتیبان گیری از اسناد موجود در ساختمان اختلالی در روند کاری ایناداره به وجود نیامده است.

ساختمان باغ موزه گیاه شناسی قشم در اختیار اداره گردشگری قرار گرفت

وی در پایان از مدیرعامل، معاونت فرهنگی، گردشگری و اجتماعی، اداره کل حراست، معاونت توسعه و پشتیبانی مدیریت، واحد فناوری و اطلاعات و اداره کل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به جهت همکاری کامل با اداره گردشگری تشکر و تقدیر به عمل آورد.

لازم به ذکر است روز جمعه بر اثر اتصال برق در سیستم خنک کننده یکی از اتاقهای ساختمان گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم کل ساختمان در اثر آتش سوزی نابود شد و در مدت یک ساعت جز خاکستر چیزی از آن بر جای نماند.

......................
منبع: قشم آزاد
بازديد:1222| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت