« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

بیان دستاوردها و عملکرد دولت یکی از جنبه های شکرگزاری است | خبرها 8 شهريور 1394
بیان دستاوردها و عملکرد دولت یکی از جنبه های شکرگزاری است

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: اخلاق مداری، حسن خلق و تعامل ویژگی های بارز دولت تدبیر و امید است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی در دیدار معاونان فرماندار و رییسان ادارات دولتی شهرستان قشم با وی، افزود: دولت یازدهم خدمات ارزشمند و قابل توجهی در مدت دو سال اخیر داشته و موجب افزایش امید در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه گزارش های دریافتی از عملکرد دولت تدبیر و امید حاکی از رویکرد مثبت و رو به جلوی دولت است، تاکید کرد: بیان دستاوردها و عملکرد دولت یکی از جنبه های شکرگزاری است و باید این فرهنگ در جامعه تقویت شود.

شیخ خطیبی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل مردم هستند و با رای ملت مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می شوند، گفت: تبیین دستاوردهای دولت به منزله آگاه سازی جامعه از خدمات نظام است و این موضوع بر افزایش تعامل و همکاری مردم با دولت و تحقق شعار سال جاری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت می افزاید.

وی ادامه داد: وقتی خدمتی توسط دولت ارایه می شود خوب است که گزارشی از آن به مردم ارایه شود و این حرکت، رویکردی در جهت شکرگزاری نعمت های الهی به شمار می رود و موجب دوام و پایداری نعمت ها می شود.

شیخ خطیبی تاکید کرد: تریبون نماز جمعه اهل سنت قشم ظرفیتی برای بیان دستاوردهای دولت است و مسوولان می توانند از این ظرفیت برای تبیین دستاوردها و عملکردهای نظام بهره ببرند.

.................
منبع : ایرنا
بازديد:697| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت