« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان | خبرها 5 شهريور 1394
برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

صبح روز چهارم شهریور ماه جلسه ای در دفتر امور اهل سنت استان به حضور مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت برگزار گردید

در این مراسم که ابتدا با آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید، تعدادی از مدیران مدارس حضور داشتند که در مورد یک پارچه سازی عملکرد در سیستم آموزشی و رسیدگی به مشکلات طلاب بحث و تبادل نظر گردید .

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

این جلسه با سخنرانی مدیریت محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در اموراهل سنت استان هرمزگان ادامه یافت که ایشان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران حاضر جلسه و تبریک شروع سال جدید تحصیلی ،آرزوی سعادت وسلامت برای تمام طلاب و کسانی که تلاش برای ارتقا سطح علمی کشور دارند را از خداوند منان خواستار شدند.

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

در ادامه جلسه با سخنرانی حجت الاسلام کمالی مدیریت مرکز خدمات حوزه استان هرمزگان که ایشان نیز نسبت به ارائه خدمات به طلاب اهل سنت توضیحاتی را ایراد نمودند و در پایان طرح پرسش و پاسخ را انجام داده تا اگر سئوالاتی نسبت به حوزی مرکز خدمات است را پاسخ گو باشند .

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

شیخ محمد علی امینی مدیر مدرسه سلطان العلماء بندرلنگه نیز بعدازایشان به ایراد سخن پرداخت و با آرزوی بهتر شدن سطح تحصیلی طلاب در سال جدید و هماهنگی بیشتر مدارس با دفتر امور اهل سنت استان را از خداوند خواستار شدند . ایشان در ادامه به تعدادی از مشکلات طلاب که در سال گذشته با آن روبه رو شده بودنداشاره ای نموده که شامل مسائل وضعیت معافیت تحصیلی طلاب ،دغدغه مسافت طلاب برای رسیدن به دفتر نمایندگی در مورد نظام وظیفه و سوالاتی در مورد مرکز خدمات را پرسیدند.

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

جلسه با سخنرانی سروان صادقی ادامه پیدا کرد که در مورد نظام وظیفه ایشان برای توضیحات و جواب گویی به پرسشهای مدیران حاضر شده بود به ایراد سخن پرداخت که در پایان به سئوالات مدیران پاسخ دادند .

برگزاری جلسه مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت استان هرمزگان

در آخر جلسه نیز جناب آقای عیدی پور مسئول آموزش وپژوهش دفتر امور اهل سنت در مورد مشکلات و راه حل های موجود در مورد مدارس ،طلاب ،شهریه ، نظام وظیفه و مدارس منتخب توضیحاتی کامل را به مدیران ارائه نمودند.

...................................................................................................
منبع: روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان
بازديد:1290| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت