« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

ارائه اینترنت پرسرعت 8 مگابیت برای کلیه طلاب محترم سراسر کشور با تخفیف ویژه | خبرها 2 تير 1394
ارائه اینترنت پرسرعت 8 مگابیت برای کلیه طلاب محترم سراسر کشور با تخفیف ویژه

مرکز خدمات حوزه های علمیه در اطلاعیه ای ارائه اینترنت پرسرعت 8 مگابیت برای کلیه طلاب محترم سراسر کشور با تخفیف ویژه را اعلام کرد در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می رساند اداره کل فناوری اطلاعات به جهت ارج نهادن به درخواست های مکرر طلاب محترم نسبت به ارائه اینترنت پرسرعت و در راستای خدمات رسانی بهتر به طلاب معزز سراسر کشور ، طی تفاهم نامه ای با شرکت (های وب) اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت 8 مگابیت بر ثانیه با 50 درصد تخفیف نموده است. کلیه مراحل استعلام ، ثبت نام و پرداخت هزینه کاملا غیر حضوری و در لحظه انجام می شود. همچنین لازم به ذکر است ثبت نام و مراحل بعدی آن تنها از طریق سامانه سخا میسر می باشد .

عزیزان در صورت داشتن هر گونه سوال پیش از ثبت نام می توانند با شماره 02531200 داخلی 3 تماس حاصل فرمایند.

جهت ثبت نام و درخواست بسته های اینترنت ارائه شده با مراجعه به سامانه سخا و ورود به بخش خدمات اینترنت ADSL مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

لازم به ذکر است این طرح شامل 7 بسته می باشد که 5 بسته آن دارای مودم کابلی ( بدون وایرلس ) و 2 بسته آن با مودم دارای وایرلس ارائه می گردد. ( قابل ذکر است مودم های کابلی (بدون ویژگی وایرلس) به صورت رایگان همراه با بسته ها ارائه شده و در قیمت سرویس تفاوتی ایجاد نمی کند )

نکته : علاوه بر ترافیک ثابت ماهیانه بخشی از حجم ترافیک در قالب طرح فشفشه ارائه میگردد.

فشفشه : بسته های متنوع ترافیک حجمی با مهلت زمان استفاده محدود است که بر روی سرویس مشترکین های وب فعال می شود. با فشفشه می توان در مدت زمانی مشخص حجم بالایی از ترافیک را بدون افت سرعت و با قیمتی مناسب استفاده نمود.

................................................................
منبع: سایت مرکز خدمات حوزه های علمیه
بازديد:1220| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت