« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

فاجعه ابتذال در کودکان آمریکایی | خبرها 23 مهر 1389
فاجعه ابتذال در کودکان آمریکایی یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد: در حالی که آمریکا زمانی به آزادی‌های جنسی و پر رونق بودن صنعت پورنوگرافی در این کشور به خود می‌بالید،‌ هم‌اکنون فرهنگ آمریکایی چنان با فیلم‌های مبتذل گره خورده که فرقی بین محتوای این فیلم‌ها و فرهنگ عمومی جامعه آمریکا وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "کامن دریمز" گزارش داد: در حالی که آمریکا زمانی به آزادی‌های جنسی و پر رونق بودن صنعت پورنوگرافی در این کشور به خود می‌بالید،‌ هم‌اکنون فرهنگ آمریکایی چنان با فیلم‌های مبتذل گره خورده که فرقی بین محتوای این فیلم‌ها و فرهنگ عمومی جامعه آمریکا وجود ندارد.

این پایگاه آمریکایی یادآور شد: سن دریافت فیلم‌های مستهجن از اینترنت، به 11 تا 13 سالگی تقلیل یافته و دقیقاً همان رفتارهای انجام شده در این فیلم‌ها، از سوی جوانان و نوجوانان در زندگی واقعی نیز رخ می‌دهد.

پرنوگرافی فرهنگ آمریکا را ویران کرده است

این پایگاه خبری- تحلیلی با بیان اینکه همچنان سن دیدن اینگونه فیلم‌ها رو به کاهش است، افزود: تقریباً تمامی این فیلم‌ها شامل تصاویر خشونت‌آمیز جنسی نظیر تجاوز است. نتایج یک پژوهش نشان می‌دهند که در هر فیلم پورنوگرافی، به‌طور متوسط سه بار اتفاقات خشونت‌آمیز جنسی به وقوع می‌پیوندد و این موضوع به شدت باعث تاثیرات منفی در نوجوانان و جوانان آمریکایی شده است.

این مقاله با بیان اینکه جوانان آمریکایی تقریباً از همین روش‌های خشونت‌آمیز در روابط با جنس مخالف استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این روش‌ها عموماً به گونه‌ای است که به انواع ناراحتی‌ها و مریضی‌ها برای زنان منجر می‌شود.

کامن دریمز با بیان اینکه تاکنون هرگز پورنوگرافی به این حد در فرهنگ آمریکا به مساله‌ای عادی بدل نشده بود، خاطرنشان کرد: هنرپیشگان فیلم‌های مستهجن با پررویی تمام، به آنچه تا به حال انجام داده‌اند افتخار می‌کنند.

تجاوز به عنف در فرهنگ غربی، به امری عادی بدل شده است


این پایگاه خبری آمریکایی با بیان اینکه البته این معضل تنها مربوط به جامعه آمریکا نیست و گریبان تمامی جوامع غربی را گرفته است، تصریح کرد: اخیراً در ونکوور کانادا، یک دختر 16 ساله پس از استفاده از مواد مخدر مورد تجاوز به عنف قرار گرفت؛ پسر 16 ساله‌ای نیز به‌جای جلوگیری از اتفاقی که می‌افتد، از صحنه‌های خشونت‌آمیز مذکور عکس تهیه کرد و برای رونق صفحه خود در سایت فیس‌بوک، آنها را در این صفحه قرار داد. این پسر 16 ساله تنها شاهد ماجرا نبود بلکه صدها کانادایی در اینترنت این جنایت را تماشا کردند و هیچ واکنشی از خود نشان ندادند. آیا این بدان معنی نیست که تجاوز به عنف در فرهنگ غربی، به امری عادی بدل شده است؟

در پایان این گزارش آمده است: سال‌ها قبل دیدن صحنه یک تجاوز به عنف همه را متاثر می‌کرد اما امروز کار به جایی رسیده است که افراد در جوامع غربی، برای انتشار این تصاویر از هم سبقت می‌گیرند!

...............................
منبع:اخبار جهان اسلام
بازديد:1590| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت