« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

كشف نام "محمد" در قدیمی‌ترین نسخه تورات | خبرها 19 مهر 1389
كشف نام "محمد" در قدیمی‌ترین نسخه تورات منابع رژیم صهیونیستی می گویند درحفاري‌هاي زیر مسجد الاقصي، نسخه اصلي تورات به زبان عبري را پیدا کرده اند.

براساس این گزارش دراین نسخه قديمي تورات كشف شده،به رسالت پيامبر اكرم، حضرت محمد مصطفي (ص) بشارت داده شده است.

اين کشف، بزرگترين در نوع خود در تاريخ يهود بشمار می آید و ازهفته گذشته بحث و مشاجره های بسیاری را در ادارات سياسي و مراکز ديني این رژیم موجب شده است.

گفته می شود نسخه كشف شده از تورات به قرن دوم ميلادي باز مي‌گردد و قديمي ترين تورات شناخته شده است كه كارگران اسرائيلي در حين حفاري‌ها به آن دست يافته‌اند.

به گزارش خبرگزاري "اباء"، صحت اين تورات دست نويس به تأييد "اليعاز شمعون" خاخام بزرگ رژيم صهيونيستي و رئيس هيئت كنيسه‌هاي يهودي، و كارشناسان ديگر رسيده است و سه نفر از خاخام های آشنا به زبان عربي سرگرم ترجمه آن به زبان عربي مي‌باشند.

شايان ذكر است نام پيامبر اكرم، حضرت محمد مصطفي(ص) بر اساس آنچه در آيه ۱۵۷ سوره اعراف آمده، در تورات، كتاب مقدس يهوديان ذكر شده است. (الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِيَّ الأُمِّيَّ الَّذِي يَجِدُونَهُ مَكْتُوباً عِندَهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَالإِنْجِيلِ)

گفتني است تاکنون در ميان يهوديان سه نسخه از تورات موجود بوده است:‌ تورات عبراني، تورات يوناني و تورات سامري. كه هر قومي ادعا مي كند تورات آنها صحيح است. اين درحالي است كه بين نسخ گوناگون اين چند تورات وترجمه هاي آنها تفاوت‌هاي روشني ديده مي‌شود. اين تحريف ها باعث شده است كه بسياري از بشارت هاي موجود در تورات از بين برود و اكنون جز تعدادي اندك از اين بشارت ها در نسخه هاي مختلف تورات يافت نمي شود.

همچنین در این تورات چیزی از كشتی گرفتن خداوند و شیطان پس از رانده شدن از بهشت، پذیرفته شدن یهودا به عنوان فرزندخوانده خدا و دیگر تحریف های نسخه های كنونی تورات دیده نمی شود، سانسور یك هفته ای این خبر از سوی منابع صهیونیستی هدف دار است زیرا این تورات به زبان عبری یهودی نوشته شده و می توانست حقانیتی بر حضور نامشروع صهیونیست ها در فلسطین تلقی شود و از سوی دیگر از خرافات تورات تحریف شده كنونی در آن موجود نیست و صهیونیست ها قصد انتشار تحریف شده آن را داشتند.
بازديد:2142| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت