« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

تغییر کاربری بیمارستان فاطمه الزهرا بر خلاف منافع مردم قشم است | خبرها 8 خرداد 1394
تغییر کاربری بیمارستان فاطمه الزهرا بر خلاف منافع مردم قشم است

شیخ عبدالرحیم خطیبی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت قشم گفت : تغییر کاربری بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) قشم بدور از بلند نظری و بر خلاف منافع مردم شهرستان قشم است.

وی افزود : بحمد الله بیمارستان پیامبر اعظم (ص) پس از انتظار طولانی با همت مسئولین منطقه آزاد و استان و شهرستان راه اندازی شده و بزودی به بهره برداری می رسد که امیدواریم با تجهیزات مناسب و کامل جوابگوی مشکلات درمانی مردم باشد.

امام جمعه اهل سنت قشم یادآور شد : بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) قشم در قطعه زمینی با مساحت ۱۶ یا ۱۷ هزار متر در در دهها سال قبل با بلند نظری برای امر درمان مردم در نظر گرفته شده است که متاسفانه شایعاتی برای تغییر کاربری آن به گوش می رسد .

وی زمین و ساختمان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) قشم را متعلق به مردم دانست و اظهار داشت : عده ای می خواهند این زمین را که متعلق به مردم است تغییر کاربری بدهند اما چه معنی دارد که با افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بخواهند اموالی را که متعلق به مردم است از آنها بگیرند و اگر این خبر درست باشد برای مردم نگران کننده است .

شیخ عبدالرحیم خطیب ادامه داد : این مسئله ای نیست که خود سرانه تصمیم گرفته شود و قطعا نظر مردم در این باره منفی است و عده ای در این باره مراجعه کرده اند و نگرانی خود را بصورت شفاهی و کتبی اعلام کرده اند .

وی با اشاره به اینکه مردم اجازه نخواهند داد تا بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) تغییر کاربری یابد ، افزود: از مسئولین می خواهم تا با بلند نظری در این مورد تصمیم گیری کنند و مسئله درمان شهرستان قشم با یک بیمارستان حل نمی شود و این کار نیازمند بلند نظری است تا تنگ نظری .

خطیب نماز جمعه اهل سنت تاکید کرد : جزیره قشم با جمعیت بالای ۱۳۰ هزار و در آینده نزدیک با افتتاح پل خلیج فارس با جمعیت انبوهی روبرو خواهد شد که مردم برای رفع مشکلات درمانی خود به چندین بیمارستان نیاز پیدا می کنند.

وی گفت : از مسئولین می خواهم با برنامه ریزی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) را با کاربری درمانی تخصصصی برای استفاده عموم مردم باقی یگذارند.

...........................
منبع: هرمز آنلاین
بازديد:1599| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت