« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

حملات نظامی باعث گسترش تروریسم در منطقه می‌شود | خبرها 26 فروردين 1394
حملات نظامی باعث گسترش تروریسم در منطقه می‌شود

شیخ ابراهیم ابراهیمی، مدرس مدرسه علوم دینی اهل‌سنت اسماعیلیه و امام‌جمعه روستای کنار سیاه قشم با اشاره به حملات آل‌سعود و برخی کشورهای عربی علیه ملت یمن گفت: این حملات به شدت موجب گسترش تروریست در منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی نیازمند صلح است، گفت: جنگی که در یمن در حال وقوع است بدون شک با پشتیبانی تمام قد آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود.

مدرس مدرسه علوم دینی اهل‌سنت اسماعیلیه قشم با بیان اینکه بزرگترین مشکل جهان اسلام تفرقه و دو دستگی است گفت: تفرقه یک فعل حرام است و کشورهای متعرض باید از سیاست وحدت‌گرایانه ایران الگو و عبرت بگیرند.

وی با محکومیت اقدام عربستان در جنگ علیه یمن گفت: در این جنگ تعداد چشم‌گیری از زنان و کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند و هرچه زودتر باید حملات متوقف و راه‌ حل‌های دیپلماتیک و گفت‌گو محور در دستور کار قرار گیرد.

شیخ ابراهیمی با اشاره به اینکه یمن یک کشور و ملت اسلامی است گفت: حمله به کشوری اسلامی یک اشتباه بزرگ در کارنامه آل‌سعود است.
بازديد:910| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت