« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین | آشنایی با مساجد جهان 7 دي 1393
مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» با حضور مسئولان اماراتی در شهرک العیزریه قدس افتتاح شد.

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین

یوسف دعیبس، وزیر اوقاف فلسطین در مراسم افتتاحیه مسجد از اقدام امارات در ساخت مسجد تشکر کرد.

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» دومین مسجد بزرگ فلسطین بعد از مسجدالاقصی به شمار می رود که دارای دو مناره به ارتفاع 75 متر است. این مسجد با هزینه‌ ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون درهم احداث شده است.

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین

این مسجد در 6 طبقه ساخته شده است و در دو طبقه آن 6 هزار نمازگزار زن و مرد جا می شوند و یکی از طبقات آن مرکز پرشکی قرار دارد که وابسته به موسسه خیریه است و یک کتابخانه اسلامی در این مرکز قرار دارد.

مسجد «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» فلسطین

این مسجد از سنگ طبیعی ساخته شده و محراب آن ساخت ترکیه است و از موادی ساخته شده با روشن کردن یک شمع، تمام محراب روشن می رود، انگار چندین لامپ گذاشته اند.

......................
منبع: شبستان
بازديد:1682| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت