« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه | معاونت اجتماعی 2 دي 1393
پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه

در پی درگذشت آقای سید حسین تیمار طلبه سابق مدرسه علوم دینی اسماعیلیه و مدرسه علوم اسلامی بندرعباس و استاد و مربی کلاسهای قرآنی گیاهدان ، مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه در پیامی مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و جامعه طلاب و روحانیون تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه

إنا لله و انا إلیه راجعون

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکوت، آغازی بی پایان را می سراید .

مدیر ومدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه درگذشت این جوان علم آموز را به خانواده محترمشان و تمام اهالی روستای گیاهدان و جامعه طلاب و روحانیون تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهان است .

از عموم طلاب و مردم علم دوست و مومن جزیره قشم دعوت می شود در مراسم تشییع جنازه ایشان که احتمالا فردا برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه و أکرم نزله و وسع مدخله واغسله بالماء والثلج والبرد و نقه من الذنوب و الخطایا کما نقیت ثوب الأبیض من الدنس و باعد بینه و بین خطایاه کما باعدت بین المشرق و المغرب یا رب العالمین. و أبدله دارا خیرا من داره و أهلا خیرا من أهله و أدخله الجنة و نجه من فتنة القبر و عذابه.


پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه

پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه

پیام تسلیت مدیر و مدرسین مدرسه علوم دینی اسماعیلیه
بازديد:2436| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت