« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

«اتحاديه جهان اسلام»،مسلمانان را به كمك به سيل زدگان پاكستان فراخواند | خبرها 24 مرداد 1389
«اتحاديه جهان اسلام»،مسلمانان را به كمك به سيل زدگان پاكستان فراخواند «اتحادیه جهان اسلام»، با صدور بیانیه ای از مسلمانان و کشورهای اسلامی خواست هرچه سریعتر به کمک سیل زدگان پاکستان بشتابند.

پایگاه خبری "سبانت" نوشت دبیر کل اتحادیه جهان اسلام با صدور بیانیه ای از مسلمانان و حکومت های اسلامی خواست در اسرع وقت کمک های خود را به سوی مردم سیل زده پاکستان که دچار زیان های فراوانی شده اند، روانه کنند.

در این بیانیه براهمیت کمک های انسانی به مردم پاکستان که در اثر سیل دچار زیان های فراوان شده و میلیون ها نفر از آنها آواره شده اند تاکید شده است.
گفتنی است سیلابهای چند هفته اخیر پاکستان در تاریخ این کشور بی ساقه توصیف شده است . در این مدت بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته و حدود 20 میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
بازديد:1470| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت