« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اینترنت پر سرعت در راه است / جزیره قشم درحال مستقل شدن | خبرها 3 آذر 1393
اینترنت پر سرعت در راه است / جزیره قشم درحال مستقل شدن

حسن هاشمی ” رئیس مخابرات شهرستان قشم درنشست شورای اداری شهرستان گفت:امسال و سال گذشته طرح همکدسازی تلفن ثابت راداشتیم که این امر بدون تغییرشماره در این شهرستان صورت گرفت که این موفقیت خوب برای جزیره قشم بود.

رئیس مخابرات شهرستان قشم ازپیشرفت اینترنت دراین شهرستان خبردادو گفت:۱۷نقطه ازشهر قشم ودرگهان به سیستم های پرسرعت اینترنت۱۰مگ مجهز می شوند و مشکل اینترنت دراین جزیره حل می شود.

هاشمی بیان کرد:امسال تمام تجهیزات موبایل وسایت هاکه درقشم وجود دارد به روز رسانی شده و به تکنولوژی روز مجهز می شوداینترنت پرسرعت ۳ جی درسال آینده راه اندازی می شود.

وی از نصب دکل تقویت کننده امواج تلفن همراه در ۱۲نقطه از جاده های شهرستان قشم برای پوشش کامل این جاده ها خبر داد و درباره ظرفیت سازی شبکه دیتا در این شهرستان هم یادآور شد: مسیر این شبکه در آینده نزدیک دو برابر می شود و همزمان با آن مرکز دیتا قشم مستقل از هرمزگان با مجوز ویژه وزیر ارتباطات راه اندازی می شود.

هاشمی درپایان گفت:مجوزهای لازم گرفته شده است اینترنت در قشم مستقل می شود وتمام نقاط جزیره قشم می توانند از خدمات اینترنت ADSL استفاده کنند .
بازديد:914| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت