« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اعلام زمان و مکان برگزاری نماز استسقاء «طلب باران» | خبرها 8 آبان 1393
اعلام زمان و مکان برگزاری نماز استسقاء «طلب باران»

به گزارش مسوول روابط عمومی مدرسه علوم دینی اسماعیلیه ، شیخ شافعی تشیخ امام جمعه گیاهدان و مدیر مدرسه علوم دینی اسماعیلیه از برگزاری نماز استسقاء «طلب باران» در روز دوشنبه هفته آینده به امامت شیخ محمد علی امینی خبر داد.

ایشان با دعوت مردم تمام شهرها و روستاهای جزیره قشم برای حضور باشکوه در این مراسم گفتند: طبق سنت رسول الله صلی الله علیه و سلم مومنین بعد از سه روز روزه با توبه و انابه برای اقامه ی نماز استسقاء خارج می شوند. ایشان افزودند: امید است که خداوند متعال باران رحمتش را از ما دریغ نورزد.

امام جمعه گیاهدان زمان و مکان برگزاری این مراسم باشکوه را اعلام کردند و گفتند: این مراسم با همکاری رئیس شورا و دهیاری و کمیته فرهنگی شورا ی گیاهدان برگزار می شود.

ایشان افزودند: با هماهنگی های صورت گرفته نماز استسقاء در روز دوشنبه 1393/8/12 ساعت 7/30 صبح در زمین ورزشی آزادی گیاهدان واقع در جنب جاده ی اصلی به امامت شیخ محمد علی امینی برگزار می شود.
بازديد:1670| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت