« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

مراکز اقامتی قشم ارزیابی می شوند | خبرها 27 مهر 1393
مراکز اقامتی قشم ارزیابی می شوند

مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم از ارزیابی مراکز اقامتی این جزیره با هدف استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری در این منطقه، خبر داد.

عبدالجواد کمالی گفت: در راستای اجرای این طرح، ۲۵ هتل و ۱۸ مسافر خانه و میهمانپذیر در شهرهای قشم و درگهان به مدت ۳۰ روز از اول تا پایان آبان ماه سال جاری بازرسی و ارزیابی می شوند.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی بهاری قشم در نیمه دوم سال و افزایش سفر مسافران به این جزیره افزود: استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری در قشم براساس ظرفیت بالای حوزه پذیرش توریست در قشم، اجرا می شود.

کمالی با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره کل دارای کد ارزیابی کشوری هستند گفت: ارزیابی از مراکز اقامتی توسط کارشناسان این اداره کل و تطبیق دادن آن با استانداردهای کشوری بطورحتم به توسعه صنعت گردشگری قشم کمک خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت همکاری مراکز اقامتی قشم با کارشناسان ارزیابی این اداره کل، تصریح کرد: استانداردسازی سالن های پذیرایی، رستوران ها و دفاتر خدمات گردشگری جزیره قشم نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

.......................
منبع: هرمز آنلاین
بازديد:1131| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت