« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

انتشار تصاویر وحشت صهیونیست ها از موشک های مقاومت | خبرها 26 مرداد 1393
انتشار تصاویر وحشت صهیونیست ها از موشک های مقاومت

در شماره روز شنبه روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت، تصاویری از ترس و وحشت شهرک نشینان صهیونیست در جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه به چاپ رسیده است.

این تصاویر نشان می دهد که صهیونیست ها از بیم موشک های مقاومت فلسطین که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به سمت آنان شلیک می شود، در هرگوشه ای پناه گرفته و بخاطر ترس از مرگ گریه می کنند.

شایان ذکر است که سازمان نظارت نظامی رژیم صهیونیستی قید و بندهای بسیاری برای انتشار اخبار مربوط به خسارت های این رژیم در جنگ با غزه ایجاد کرده است.

این سازمان به منظور جلوگیری از فروپاشی جبهه داخلی اسرائیل، اجازه نمی دهد در رسانه ها تصاویری از سقوط موشک ها در شهرک های صهیونیستی منتشر شود.

انتشار تصاویر وحشت صهیونیست ها از موشک های مقاومت


............................
منبع: خبرگزاری تقریب
بازديد:1123| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت