« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه ی هر مسلمانی است | خبرها 2 مرداد 1393
شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه ی هر مسلمانی است

شیخ سید احمد پوازی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: وقتی اسم غزه را می‌شنوم استقامت، مظلومیت، معصومیت و از طرفی ظلم‌ها و جنایات علیه این ملت بی‌دفاع در ذهنم تداعی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم غزه شهادت را به جان می‌خرند اما تسلیم رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌شوند، افزود: مردم فلسطین در سکوت مدعیان حقوق ‌بشر به خاک و خون کشیده می‌شوند و برخی از سیاستمداران غربی پا را فراتر نهادند و بجای جلوگیری از شهادت کودکان معصوم فلسطینی از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت لافت قشم با بیان اینکه شاهدیم نه تنها مسلمانان بلکه جمعیت انبوهی از ملت‌های آزاد جهان فریاد حمایت از فلسطین و غزه را سر می‌دهند، بیان داشت: جهان در حال تغییرات بزرگی است و اسرائیل حتی به زور تبلیغات و مظلوم نمایی هم دیگر نمی‌تواند فطرت شیطانی خود را پنهان کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل از همان ابتدا هم قدرتی پوشالی و خودخوانده بود، تصریح کرد: نقش اسرائیل در منطقه به عنوان یک غده سرطانی تعبیر رویای خاورمیانه جدید برای آمریکا بود؛ خاورمیانه‌ای بدون اسلام و مسلمانان.

پوازی با بیان اینکه بیش از 60 سال ظلم و جنایت یهودیان صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین تا به امروز ادامه پیدا کرده است، ادامه داد: بعد از 60 سال کشتار بی‌رحمانه کودکان بی‌گناه در فلسطین سازمان‌های حامی حقوق بشر چگونه می‌توانند دم از حقوق بشر بزنند.

وی با بیان اینکه سازمان‌ ملل و دیگر مراجع به اصطلاح حامی حقوق بشری که در مقابل جنایات اسرائیل بزدلانه سکوت می‌کنند به درد بشریت نمی‌خورند، تشریح کرد: این سازمان‌ها جیره‌خور آمریکا و اسرائیل هستند و وظیفه‌شان این است که تا به هنگام خطر فروپاشی رژیم صهیونیستی، به عنوان ابزار، برای انحراف اذهان عمومی جهان استفاده شوند.

امام‌جمعه اهل‌سنت لافت قشم کشته شدن سه اسرائیلی در غزه را یک توطئه از پیش برنامه‌ریزی شده برای شروع جنگ علیه فلسطین دانست و تصریح کرد: چه چیزی باعث می‌شود که سران همه دولت‌های استکباری کشته شدن سه یهودی را ببینند و آن را به سختی محکوم کنند اما شهادت و زخمی شدن یک هزار کودک و جوان مسلمان را نبینند که به جرم دفاع از وطن خود شهید شدند و تروریست نامیده می‌شوند.

وی افزود: چه چیزی باعث می‌شود اتحادیه عرب و سران دولت‌های اسلامی با سکوت مرگبار یا عکس‌العمل ضعیف خود چراغ‌ سبز را برای کشتار برادران مسلمانشان در غزه توسط یهودیان صهیونیستی روشن کنند؟

شیخ پوازی حمله زمینی علیه غزه را نشانه فروپاشی قریب‌الوقوع اسرائیل دانست و افزود: در حال حاضر اسرائیل با موجی از نفرت جهانی روبرو است و مقاومت اسلامی فلسطین نیز روزبه روز از لحاظ نظامی قوی‌تر می‌شود و اطمینان دارم جنگ بعدی، جنگ بازپس گیری اراضی اشغالی است.

وی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس تاکید کرد: وظیفه همه مسلمانان این است که در راهپیمایی روز قدس حضور با شکوه داشته باشند و بدانند امروز جنگ اسرائیل با غزه نیست که در حال وقوع است بلکه جنگ تمام استکبار با تمام مسلمانان است.

..............................
منبع: خبرگزاری فارس
بازديد:1092| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت