« وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » مـؤمنان را نسزد كه همگي بيرون روند (‌و براي فراگرفتن معارف اسلامي عازم مراكز علمي اسلامي بشوند)‌. بـايد كـه از هر قوم و قبيله‌اي‌، عدّه‌اي بروند (‌و در تـحصيل علوم ديني تلاش كنند) تا با تعليمات اسلامي آشنا گردند، و هنگامي كه به سوي قوم و قبيلۀ خود برگشتند (‌به تعليم مـردمـان بـپردازنـد و ارشـادشان كنند و) آنـان را (‌از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداري كنند

اهانت به بزرگان اهل سنت، کار شیعه انگلیسی است | خبرها 1 مهر 1395
اهانت به بزرگان اهل سنت، کار شیعه انگلیسی است

رهبر معظم انقلاب صبح روز سه شنبه در حسینه‌ی امام خمینی در جمع اقشار مختلف مردم فرمودند: احساسات اهل_سنت را تحریک نکنید؛ عده‌ای خیال می‌کنند اثبات تشیع به این معناست که به بزرگان اهل‌سنت، توهین کنند! این خلاف سیره‌ی ائمه است: اینکه تلویزیون‌هایی به وجود می‌آید که کارش اهانت است، این که معلوم است بودجه‌اش از خزانه‌داری انگلیس است؛ این اهانت‌ها، عکس عمل می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید مکرر بر اهمیت وحدت در دنیای اسلام و با اشاره به اینکه هرگونه ناسزاگویی به بزرگان اهل سنت، خاطرنشان کردند: تحریک احساسات دیگر فرق اسلامی به اسم شیعه، در واقع «شیعه انگلیسی» است.
بازديد:1402| نظر(0)

نظرسنجی

عالي
خوب
متوسط
می پسندم


آمار بازدیدکنندگان
جستجو در سایت